Placek FIT — musli z twarogiem zamiast pizzy

Placek FIT - placek musli z twarogiem i kakaową posypką

No dobra, smacz­nej piz­zy nic nie zastą­pi 😉 Ale jeże­li chce­my zjeść tro­chę zdrow­sze śnia­da­nie i do tego tre­nu­je­my, pla­cek musli (müsli, muesli) z twa­ro­giem może oka­zać się cał­kiem nie­złym wybo­rem. Dostar­czy nam ener­gii i biał­ka.

Czy­taj wię­cej ›

Tagi: , , , , , , , , ,

Ciasteczka piwne z nadzieniem serowym

Cia­stecz­ka piw­ne z nadzie­niem sero­wym to łatwa do przy­rzą­dze­nia prze­ką­ska, któ­ra dostar­czy nam nie­zbęd­ne­go biał­ka i tro­chę zbęd­nych kalo­rii.

Czy­taj wię­cej ›

Tagi: , ,

Wesołych Świąt!

Naj­ser­decz­niej­sze życze­nia…
Czy­taj wię­cej ›

Pieczywo chrupkie z miodem i bakaliami

Pieczywo chrupkie z miodem i bakaliami

Jeśli nie­spo­dzie­wa­nie odwie­dzi­li nas zna­jo­mi, a nie mamy żad­nych cia­ste­czek do kawy lub chce­my być bar­dziej “fit”, szyb­kie łako­cie może­my zro­bić z pie­czy­wa chrup­kie­go.

Czy­taj wię­cej ›

Tagi:

Podpłomyki na wypasie — placki z mąki, wody i sody

Pod­pło­my­ki to pła­skie plac­ki wypie­ka­ne na roz­grza­nej bla­sze lub kamie­niach; W dzi­siej­szych cza­sach są suro­ga­tem chle­ba i nie mają w sobie kom­plet­nie nic wykwint­ne­go. A może jed­nak mają?

Czy­taj wię­cej ›

Tagi: